We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Zamestnanec koordinácie tovaru (m/ž) - Martin
OBI predajňa Martin, Obchodné centrum Turiec, Martin-Záturčie
DOKÁŽEME ČOKOĽVEK s našimi kolegami – s Vami! DOKÁŽETE ČOKOĽVEK s OBI.
Zaujala vás naša ponuka? V tom prípade nám pošlite svoju žiadosť o pracovnú pozíciu online! K žiadosti pripojte všetky požadované podklady, ktoré nám sprostredkujú presný obraz o vašom doterajšom profesionálnom živote.
Poslať spoločnosti životopis
V OBI umožňujeme ľuďom kreatívne a individuálne navrhovať svoje domovy. Preto neustále vyvíjame inovácie a užitočné riešenia, ktoré uľahčujú prácu domácim majstrom.
Sme lídrom na trhu medzi európskymi predajňami pre domácich majstrov. Ako je to možné? Pretože všetkých našich 43 000 zamestnancov v 10 krajinách žije srdcom a myšlienkou pre naše DOKÁŽETE ČOKOĽVEK.
Pridajte sa k OBI a spoločne zdieľajme vášeň pre poradenstvo a predaj.
Sme lídrom na trhu medzi európskymi predajňami pre domácich majstrov. Ako je to možné? Pretože všetkých našich 43 000 zamestnancov v 10 krajinách žije srdcom a myšlienkou pre naše DOKÁŽETE ČOKOĽVEK.
Pridajte sa k OBI a spoločne zdieľajme vášeň pre poradenstvo a predaj.
Mzdové podmienky (brutto): Od 1 232 EUR/mesiac
Vaše úlohy:
Pri koordinácii zásob viete, či a kedy je potrebné tovar objednať. Vždy máte prehľad o zásobách a zabezpečujete, aby naši zákazníci mohli nakupovať všetko, čo potrebujú.
Prázdne regálové priehradky sú pre Vás nočnou morou, ktorá sa nikdy nestane realitou, pretože na svojom úseku máte prehľad o aktuálnom stave tovaru, číslach predaja a aktuálnych dodacích termínoch. Vždy viete včas objednať tovar, ktorý sa už míňa, aby naši zákazníci v OBI našli to, čo práve hľadajú. Aktívne komunikujete s každým vedúcim oddelenia o aktuálnom stave tovaru.
S dôverou Vám zveríme:
Pri koordinácii zásob viete, či a kedy je potrebné tovar objednať. Vždy máte prehľad o zásobách a zabezpečujete, aby naši zákazníci mohli nakupovať všetko, čo potrebujú.
Prázdne regálové priehradky sú pre Vás nočnou morou, ktorá sa nikdy nestane realitou, pretože na svojom úseku máte prehľad o aktuálnom stave tovaru, číslach predaja a aktuálnych dodacích termínoch. Vždy viete včas objednať tovar, ktorý sa už míňa, aby naši zákazníci v OBI našli to, čo práve hľadajú. Aktívne komunikujete s každým vedúcim oddelenia o aktuálnom stave tovaru.
S dôverou Vám zveríme:
- prehľad o tovare na predajni
- zabezpečenie optimálnej dostupnosti tovaru
- vyhodnotenie údajov predaja a zásob
- starostlivosť o stav zásob v systéme tovarového hospodárstva
- skenovanie všetkých nulových stavov tovaru v celej predajni
- realizovanie aktualizácie plánu vystavenia tovaru na predajni
- kontrolu dodacích termínov našich dodávateľov
Dokážete čokoľvek, keď...
... ste priateľský/-á a Vaše práca je aj Vašim hobby
... máte komunikačné schopnosti a obchodného ducha
... máte skúsenosti v oblasti objednávania tovaru v maloobchode alebo veľkoobchode a rozumiete systému tovarového hospodárstva
... máte aspoň základné znalosti v sortimente pre domácich majstrov
... máte radosť z práce s ľuďmi a baví Vás práca v tíme
... je pre Vás zákazník na 1. mieste
... sa vyznačujete organizačnými schopnosťami a štruktúrovaným spôsobom práce
... viete pracovať s PC a aktívne ovládate MS Excel
... chcete pracovať od pondelka do piatka
... ste priateľský/-á a Vaše práca je aj Vašim hobby
... máte komunikačné schopnosti a obchodného ducha
... máte skúsenosti v oblasti objednávania tovaru v maloobchode alebo veľkoobchode a rozumiete systému tovarového hospodárstva
... máte aspoň základné znalosti v sortimente pre domácich majstrov
... máte radosť z práce s ľuďmi a baví Vás práca v tíme
... je pre Vás zákazník na 1. mieste
... sa vyznačujete organizačnými schopnosťami a štruktúrovaným spôsobom práce
... viete pracovať s PC a aktívne ovládate MS Excel
... chcete pracovať od pondelka do piatka
Benefity pre Vás:
Férový prístup a priateľský kolektív, aby sa človek cítil v práci príjemne a plnohodnotne sú v našej spoločnosti samozrejmosťou. Preto sa môžeme pochváliť veľkým počtom kolegov, ktorí u nás pracujú viac ako 10 rokov.
Keďže pre OBI predstavujú zamestnanci základ celej spoločnosti, môžete u nás rátať s množstvom benefitov, medzi ktoré patrí:
Pridajte sa do nášho tímu a staňte sa profesionálom v stabilnej nemeckej spoločnosti, pre ktorú sú zákazník a zamestnanec spoločne na prvom mieste!
Férový prístup a priateľský kolektív, aby sa človek cítil v práci príjemne a plnohodnotne sú v našej spoločnosti samozrejmosťou. Preto sa môžeme pochváliť veľkým počtom kolegov, ktorí u nás pracujú viac ako 10 rokov.
Keďže pre OBI predstavujú zamestnanci základ celej spoločnosti, môžete u nás rátať s množstvom benefitov, medzi ktoré patrí:
- zaujímavé finančné ohodnotenie navyšované každý rok
- 13. plat
- pravidelné navyšovanie mzdy po 1, 3, 6, 10 a 15 odpracovaných rokoch
- stravné lístky vo výške 6,25 €
- dochádzkový bonus vo výške až 300 €
- odmena za odporúčanie zamestnanca 200 €
- mesačný príspevok zamestnávateľa do III. dôchodkového piliera
- zamestnanecká zľava na nákup tovaru v našich prevádzkach
- darčekové poukážky pri životných jubileách
- vernostné voľno naviac nad rámec dovolenky
- narodeninový darček
- pracovné oblečenie
- príspevok na pracovnú obuv 2x ročne
- príspevok na pranie
- Multisport karta
- férový prístup a priateľský kolektív
- príležitosti k profesnému rastu
- podpora osobného rozvoja
- odborné a produktové školenia
- teória a prax pod jednou strechou
Pridajte sa do nášho tímu a staňte sa profesionálom v stabilnej nemeckej spoločnosti, pre ktorú sú zákazník a zamestnanec spoločne na prvom mieste!
Poslať spoločnosti životopis
ID: 4809881
Posting date: 17.4.2024
2024-04-17
location: Martin Position: Administratívny pracovník, referent, Disponent, Koordinátor, Nákupca Company: OBI Slovakia s.r.o.
Basic salary component (gross): 1 232 EUR/mesiac