Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Custody & Reporting Specialist
Finax, o.c.p., a. s.
Miesto práce
ROSUM, Bajkalská, Ružinov, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
ROSUM, Bajkalská, Ružinov, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 100 EUR/mesiacod 2 100 EUR + v závislosti od skúseností
2 100 EUR/mesiacod 2 100 EUR + v závislosti od skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Chceš byť medzi “svojimi”? Tými, čo vedia, čo znamenajú skratky AML alebo KYC?
Vyhľadávaš medzinárodné prostredie, kde dáš zabrať svojej angličtine?
Príde ti ako super myšlienka práca v tíme, ktorý sprevádza ľudí na ich finančnej ceste a zvyšuje ich finančnú gramotnosť finančným vzdelávaním?
Toto všetko ťa bude čakať vo Finaxe.
Toto budú tvoje úlohy:
- Kontrola KYC postupov - správa dokumentácie klientov spoločnosti, kontrola ich registrácie v systéme;
- Pravidelné mesačné/kvartálne/ročné kontroly klientskej databázy;
- Monitorovanie transakcií v súlade s AML;
- Spracovávanie obchodov, finančných pohybov na účtoch klientov a kontrola potvrdení o obchodoch;
- Vykonávanie rekonciliácie stavov klientskeho majetku a financií spoločnosti;
- Vypracovávanie reportingu, predkladanie finančných a štatistických výkazov, podkladov a informácií pre NBS, MF SR, ŠÚ SR a GFI a komunikácia s týmito úradmi;
- Tvorba podkladov pre vedenie účtovníctva spoločnosti;
- Komunikácia s B2B partnermi
Zamestnanecké výhody, benefity
- Multisport
- Zľavy na produkty Finaxu
- Vzdelávacie a rozvojové aktivity
- Celofiremné a tímové teambuildingy
- Kalčeto a šípky v office
- Sick days
- Možnosť pracovať formou home office
- Príspevok na investičný účet vo Finaxe pri udalosti okrúhlych narodenín
- Super priestory v Rosume s možnosťou parkovania
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme všetkých uchádzačov do 7 pracovných dní od reakcie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
finančníctvo, bankovníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Angličtina na B2 úrovni, budeš mať zahraničných kolegov a nevyhneš sa ani komunikácii so zahraničnými klientmi
- Skúsenosť na rovnakej alebo podobnej pozícii
- Analytické a logické myslenie, a nie, nie je to len fráza, SW je veľký pomocník, ale veľa vecí budeš vyhodnocovať práve ty
- Neuniknú ti detaily a si pozorný/á
- Riešenie hľadáš a prichádzaš s ním proaktívne a nečakáš, že ti ho niekto povie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme obchodník s cennými papiermi licencovaný Národnou bankou Slovenska. Prinášame férovosť do sveta financií a vytvárame lepšiu budúcnosť pre finančne zabezpečený život bez stresu.
Misiou Finaxu je sprevádzať ľudí na ich finančnej ceste prostredníctvom férových, jednoduchých a inovatívnych riešení. Programom finančného vzdelávania sa snažíme zvyšovať finančnú gramotnosť občanov a rovnako ich inšpirovať v tom, ako správne investovať, ako zvýšiť príjmy z úspor, finančne plánovať či neplatiť dane tam, kde nemusia.
Ako prvý sme priniesli tzv. robo-advisor platformu, (automatizované online finančné poradenstvo), nielen na Slovensko a Poľsko, ale aj na ďalšie trhy v strednej Európe a približujeme investovanie ľuďom.
Sme prvá finančná inštitúcia v EÚ, ktorá získala licenciu na poskytovania celoeurópskeho investičného produktu PEPP.
Aktuálne spravujeme majetok v hodnote takmer 600 mil. eur pre viac ako 60 000 klientov v piatich krajinách a plánujeme expanziu aj na ďalšie trhy.
Misiou Finaxu je sprevádzať ľudí na ich finančnej ceste prostredníctvom férových, jednoduchých a inovatívnych riešení. Programom finančného vzdelávania sa snažíme zvyšovať finančnú gramotnosť občanov a rovnako ich inšpirovať v tom, ako správne investovať, ako zvýšiť príjmy z úspor, finančne plánovať či neplatiť dane tam, kde nemusia.
Ako prvý sme priniesli tzv. robo-advisor platformu, (automatizované online finančné poradenstvo), nielen na Slovensko a Poľsko, ale aj na ďalšie trhy v strednej Európe a približujeme investovanie ľuďom.
Sme prvá finančná inštitúcia v EÚ, ktorá získala licenciu na poskytovania celoeurópskeho investičného produktu PEPP.
Aktuálne spravujeme majetok v hodnote takmer 600 mil. eur pre viac ako 60 000 klientov v piatich krajinách a plánujeme expanziu aj na ďalšie trhy.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4809274
Dátum zverejnenia: 16.4.2024
2024-04-16
lokalita: Bratislava Pozícia: Back office špecialista, Custody špecialista, Špecialista reportingu Spoločnosť: Finax, o.c.p., a. s.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 100 EUR/mesiac