Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ekonóm/ka (Sekcia životného prostredia)
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Bratislava
plný úväzok
ASAP
1 700 EUR/mesiac1700 EUR/mes. - možnosť osobného príplatku v závislosti od odborných znalostí, finálna výška mzdy závisí od skúsenosti vybraného kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zabezpečovanie finančnej agendy sekcie najmä však:
- vypracovávanie ekonomických a finančných analýz pre potreby sekcie
- administratívne spracovávanie vybraných objednávok, došlých faktúr
- sprevádzanie kontrol, auditov vykonávaných na sekcii inými stranami a zabezpečuje k nim potrebné podklady v spolupráci s kontrolovaným útvarom
- spolupracuje a vytvára potrebné podklady v rámci kontrol a auditov vykonávaných na sekcii
- odborná a administratívna podpora vedenia sekcie vo finančných témach
- v spolupráci s odbornými útvarmi zostavuje ročný rozpočet výdavkov a príjmov sekcie
- sledovanie plnenia rozpočtu za SŽP
- interná kontrola správnosti pracovných postupov finančných operácií, analýza výstupov, návrh opatrení, implementácia a následná kontrola
- sledovanie financií v rámci darov a prevod príslušnej sumy na účet
- školí a metodicky usmerňuje zamestnancov sekcie vo finančných témach
- vypracováva polročný a ročný rozbor hospodárenia sekcie
- administratívne činnosti
- zodpovedá za zaradenie a odpis majetku v rámci systému NORIS a v spolupráci s príslušnými referentmi
- zodpovedá za evidenciu a inventarizáciu majetku sekcie
- práca s internými systémami napr. IS NORIS, IS GINIS a rozpočtová aplikácia
- samostatne rieši úlohy v rámci pridelených projektov a činností sekcie
- vykonáva ďalšie práce, ktoré súvisia s dohodnutým druhom práce, podľa pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
Rovnováha medzi prácou a súkromím je pre nás dôležitá. Pre svojich zamestnancov máme pripravené zaujímavé benefity v hodnote cez 300€ ročne:
- Flexibilný pracovný čas a možnosť práce z domu je u nás bežné
- 5 dní dovolenky navyše
- 2 dni regeneračného voľna
- Psychologické poradenstvo
- Príspevok až do výšky 3% zo mzdy na tretí dôchodkový pilier
- Príspevok na dopravu a zľava na ročnú električenku
- Zvýhodnený vstup do vybraných mestských inštitúcií ako ZOO, Divadlo P.O.Hviezdoslava, mestské múzeá, galérie, športoviská a iné.
- Multisport karta pre športové vyžitie
- Možnosť vzdelávania a školení
- Príspevok na stravovanie
- Príspevok na rekreáciu v zmysle zákona
- Práca pre druhého najlepšieho zamestnávateľa roka 2023 v oblasti štátna a verejná správa
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
- Žiadosť o zaradenie do výberového konania /motivačný list.
- Životopis.
- Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
Poznámka:
Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.
Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky do 23.05.2024.
Zverejnené dňa 09.05.2024.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
1. Ukončené vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa, ekonomického, finančného smeru
2. Odborná prax minimálne 3 roky
3. Znalosť a orientácia v príslušných právnych predpisoch a súvisiacej legislatívy
4. Organizačné a analytické schopnosti
5. Samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu
6. Znalosť cudzieho jazyka je výhodou/
7. Znalosť práce s počítačom: MS Office – pokročilý
8. Vodičský preukaz sk. B.