Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér pre zákaznícky servis (CX, Customer Success)
- Miesto práce: Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Mzdové podmienky (brutto): Od 2 800 EUR/mesiacfinálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta*
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Hľadáme skúseného kandidáta pre zákaznícku podporu a servis, rozvoj nášho portfólia produktov a služieb
zodpovednosti:
- Budovanie vzťahu so zákazníkmi, rozvoj vzťahov a služieb, podpora pre produkty a riešenia, odporúčania a vylepšovanie procesov pre čo-najlepšiu starostlivosť prostredníctvom jasnej a včasnej komunikácie.
- Spolupracovať s tímami naprieč celou spoločnosťou
- Identifikovať a definovať nové poznatky o zákazníkoch, ktorí využívajú konkrétne SW produkty a služby a implementovať ich do konceptov interného nástroja v spolupráci s obchodnými tímami
- vytváranie reportov rôznych dát, BI reporting
- Budovať platformu CX , Customer Success ktorá spravujte podporu zákazníckeho servisu (t. j. poskytovanie podpory pri využívaní nástrojov na maximum)
zodpovednosti:
- Budovanie vzťahu so zákazníkmi, rozvoj vzťahov a služieb, podpora pre produkty a riešenia, odporúčania a vylepšovanie procesov pre čo-najlepšiu starostlivosť prostredníctvom jasnej a včasnej komunikácie.
- Spolupracovať s tímami naprieč celou spoločnosťou
- Identifikovať a definovať nové poznatky o zákazníkoch, ktorí využívajú konkrétne SW produkty a služby a implementovať ich do konceptov interného nástroja v spolupráci s obchodnými tímami
- vytváranie reportov rôznych dát, BI reporting
- Budovať platformu CX , Customer Success ktorá spravujte podporu zákazníckeho servisu (t. j. poskytovanie podpory pri využívaní nástrojov na maximum)
Iné výhody
- Moderné pracovné prostredie
- Flexibilný pracovný čas, možnosť čiastočne pracovať z domu
- 5 dní dovolenky nad rámec zákona
- Jazykové a odborné kurzy
- Multisport karta
- Flexibilný pracovný čas, možnosť čiastočne pracovať z domu
- 5 dní dovolenky nad rámec zákona
- Jazykové a odborné kurzy
- Multisport karta
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Spoločnosť pôsobiaca v oblasti informačných technológií.
Spoločnosť pôsobiaca v oblasti informačných technológií.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vysokoškolské vzdelanie (bakalárske, magisterské, doktorandské) v oblasti: obchod, marketing, informatika alebo iný príbuzný odbor
- 3+ rokov profesionálnych skúseností v oblasti zákaznická podpora a rozvoj biznisu, marketing, sales
- Plynulá angličtina, nemčina výhodou
- Znalosť aspoň jedného so softwarov CX, Customer Success : ChurnZero, UserIQ, Gainsight, Custify, Catalyst, Vitally alebo podobného softvéru
- Znalosť balíka Microsoft Office
- Výborné komunikačné schopnosti
- Analytické schopnosti
- Schopnosť samostatne sa rozhodovať
- Prozákaznícky prístup
- Schopnosť budovať zmysluplné vzťahy
- Orientácia na dosahovanie pozitívnych výsledkov
- 3+ rokov profesionálnych skúseností v oblasti zákaznická podpora a rozvoj biznisu, marketing, sales
- Plynulá angličtina, nemčina výhodou
- Znalosť aspoň jedného so softwarov CX, Customer Success : ChurnZero, UserIQ, Gainsight, Custify, Catalyst, Vitally alebo podobného softvéru
- Znalosť balíka Microsoft Office
- Výborné komunikačné schopnosti
- Analytické schopnosti
- Schopnosť samostatne sa rozhodovať
- Prozákaznícky prístup
- Schopnosť budovať zmysluplné vzťahy
- Orientácia na dosahovanie pozitívnych výsledkov
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected].
Kontakt
ID: 4827423
Dátum zverejnenia: 10.5.2024
2024-05-10
lokalita: Bratislava Pozícia: CRM špecialista, Marketingový špecialista, Produktový manažér, Špecialista podpory zákazníkov, User Experience Expert Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto): 2 800 EUR/mesiac