Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Účtovník/účtovníčka
TIREX, spol. s r.o.
Nobelova, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
plný úväzok
ASAP
Od 1 600 EUR/mesiacUvedená mzda je minimálna pre túto pozíciu. Finálna nástupná mzda bude ovplyvnená rozsahom splnenia požiadaviek na uchádzača a dosiahnutej praxe.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
V našej spoločnosti hľadáme nového člena tímu, ktorý sa nebojí zodpovednosti a má zápal pre detaily. Ako účtovník/účtovníčka čiastkovej agendy a platieb budete hrať kľúčovú úlohu v našom každodennom fungovaní. Zabezpečujete, že účtovanie pridelenej agendy a platobný styk spoločnosti budú spoľahlivé a bezchybné.
Vaše úlohy:
- Účtovanie a kontrola režijných dodávateľských faktúr
- Účtovanie ostatných pohľadávok a záväzkov a bankového výpisu
- Účtovanie nevyfakturovaných dodávok
- Kontrola zostatkov účtov v rámci svojej zodpovednosti
- Realizácia a kontrola platobného styku spoločnosti - budete mať prístup k všetkým potrebným informáciám a zabezpečíte, že všetky platby odídu včas v súlade s internými smernicami
- Riešenie a eliminácia nezrovnalostí - ak sa objavia nezrovnalosti v podkladoch k platbám bude Vašou úlohou zabezpečiť, že sa vyriešia rýchlo a efektívne,
- Komunikácia s oddeleniami vo firme a s obchodnými partnermi - budete v kontakte s rôznymi oddeleniami vo firme, našimi zákazníkmi a dodávateľmi, aby ste zistili všetky potrebné informácie a zabezpečili hladký proces platieb a zápočtov.
- Kontrola salda pohľadávok a záväzkov - každý mesiac sa uistíte, že agenda súhlasí so stavmi na účtoch
- Spolupráca s právnym oddelením - podľa potreby, predovšetkým vzájomné informovanie o platbách a zápočtoch
- Podklady k auditu spoločnosti podľa pokynov nadriadeného
Ak sa považujete za človeka so zmyslom pre detaily, ktorý má technické zručnosti a chce sa podieľať na dôležitých procesoch v našej spoločnosti, tak Vás radi privítame v našom tíme.
Zamestnanecké výhody, benefity
- pridelenie mentora počas prvých týždňov,
- príležitosť pracovať s najnovšími technológiami v oblasti účtovníctva a evidencie dokumentov (bezpapierová kancelária),
- stabilné zamestnanie v slovenskej spoločnosti,
- príležitosť pracovať v príjemnom a podporujúcom pracovnom prostredí,
- dlhodobá pracovná perspektíva,
- práca v sídle spoločnosti, pondelok-piatok, príležitostný home office - po zaučení,
- príspevok na stravovanie nad rámec zákona (stravovacia karta - 6,20 EUR/deň),
- systém benefitov pre zamestnancov - cafeteria, príspevok do 3. piliera
- firemné aktivity a podujatia,
- pravidelné vzdelávanie,
- nápoje na pracovisku zadarmo (káva, čaj, minerálka),
- bezplatné parkovanie v areáli spoločnosti,
- zastupiteľnosť.
Informácie o výberovom konaní
Ak nás Váš životopis zaujal a vidíme vo Vás potenciál pre našu spoločnosť, určite sa s Vami spojíme. Prosím, neváhajte nás kontaktovať, ak máte nejaké otázky, alebo ak by ste chceli zistiť aktuálny stav Vašej žiadosti. Uchádzači, ktorí majú prax vo vedení komplexného účtovníctva a majú prehľad v daňovej problematike budú uprednostnení.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
MS Word, Excel, Outlook - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zmysel pre detail, komunikatívnosť, precíznosť,
- organizovaný, dôsledný a kladný prístup k práci,
- schopnosť písomne komunikovať v cudzom jazyku,
- technická zručnosť a schopnosť rýchlo sa učiť pracovať s novým softvérom,
- schopnosť pracovať v tíme a komunikovať efektívne,
- orientácia v daňovej problematike.